reklama

Mojej láske

Čo pre mňa znamená LÁSKA?.......................

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)


 

LÁSKA , JE KOMPLIKOVANE NÁDHERNÝ SÚHRN
CITOV, VÁŠNÍ, EMÓCIÍ, URČENÝCH IBA
JEDNEJ JEDINEJ OSOBE, JE TO VZÁJOMNÁ
TÚŽBA PO POZNANÍ A OTVORENÍ SA JEDEN
DRUHÉMU


Závislosť, slasť, potreba, úprimnosť,
blízkosť....
Láska mi dáva energiu, znova žiť, nebáť
sa riskovať, veriť si, a tešiť sa na
každý nový deň, užívať si ho, a večer
zaspávať s myšlienkami na milovanú
osobu.

Ďakujem za to, že je, že ju mám, a že mi
ukázala nový smer v mojom živote.
Začal som si vážiť život, hodnoty,
priority až na samom dne mojej ľudskej
dôstojnosti, preto teraz začínam
odznovu, a už nikdy nechcem prísť o
krídla, ktore mi pomohli odletieť z toho
dna....

Ďakujem za to tebe.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Pozn.autora: Tento text nebol písaný mnou, no jedným úžasným mužom.

martina kopecka

martina kopecka

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

matka a potom to ostatné... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu